Beckham beszállna az ásványvíz-bizniszbe

Infostart
2008. június 28. 08:23
Saját ásványvízmárka indítását tervezi David Beckham, akinek szerződése hamarosan lejár az egyik nagy üdítőipari céggel.

A Los Angeles Galaxy angol válogatott játékosát tíz éve köti szerződés a Pepsihez, a középpályás a üdítőipari cég vezető reklámarca.

A szerződés értelmében évente kétmillió font üti David Beckham markát az üdítő reklámozásáért, a középpályás mégis azt tervezi, hogy nem újítja meg a kontraktust, ugyanis egy saját márkával kíván a piacra lépni.

Hamarosan a rajongók is megkóstolhatják a Beckham-márkát, mivel piacra dobják az angol sztárfocista ásványvízét. Nem kizárt, hogy H230 lesz a neve a 23-as mezszámra utalva.

Egy forrás szerint a Pepsi marasztalná Bckhamet, de a labdarúgó úgy érzi, érdemes kipróbálnia valami mást is. "Õ magában is egy világmárka, és úgy gondolja, több lehetősége lenne saját termékeit reklámozni. Az egészségmegőrzéssel kapcsolatos termékeken gondolkozik, beleértve az ásványvizet is" - tette hozzá az informátor.

Arra is van esély, hogy a Pepsi hoz létre a futballistának egy saját ásványvízmárkát, így az együttműködés megmaradhatna.