Levették a műsorról a meleg csókos reklámot

Infostart
2008. június 24. 22:00
Levették a műsorról a Heinz új majonézének reklámját, miután kétszáznál is több dühös néző reklamált miatta. A hirdetésben két férfi vált csókot.

A múlt héten vetítették először a Heinz egyik majonézének új reklámját, a rengeteg panasz láttán azonban úgy döntött a cég, hogy visszavonja a hirdetést, amelynek öt hétre vásároltak műsoridőt több tévécsatornán. Kétszáznál is többen ragadtak ugyanis tollat vagy telefont, hogy a reklám ellen tiltakozzanak, amelyben két férfi csókolja meg egymást.

"Elvünk, hogy figyelünk a vásárlókra. Megtudtuk, hogy néhány fogyasztó kifogást emelt a reklám miatt, ezért úgy döntöttünk, hogy visszavonjuk azt. A hirdetés, amely egy rövid távú kampány része volt, humorosnak szántuk. Elnézést kérünk azoktól, akiket megbántottunk vele" - mondta a Heinz brit kirendeltségének munkatársa, Nigel Dickie.

A nézők szerint a reklám sértő, illetlen és gyerekeknek nem szabadna látniuk. Mások azért panaszkodtak, mert a hirdetés láttán kénytelenek voltak az azonos neműek kapcsolatáról beszélni csemetéikkel.

A reklám egy család reggeli készülődését mutatja be: egy kisfiú és egy kislány szalad be a konyhába, ahol egy férfi - akit a gyerekek anyának neveznek - készít számukra szendvicset. Rövidesen megjelenik egy másik férfi, ő is elvesz egy szendvicset, majd így szól: "Este találkozunk, szerelmem."

"Hé, nem felejtettél el valamit?" - kiált utána az anyának nevezett férfi a konyhából, mire párja visszafordul, odalép hozzá és megcsókolja.