Átveri a vásárlókat a kozmetikai cég és a hollywoodi sztár?

Infostart
2007. július 25. 09:43
Egy vizsgálat kiderítette, hogy Penelope Cruz műszempillában reklámozta a L'Oréal legújabb szempillaspirálját. Bár latinos szépségét az egész világ ismeri a mozivászonról, a vezető kozmetikai cég mégis úgy döntött, hogy természetes szépségén némileg alakít.

Földöntúli szempillák - így hirdette legújabb szempillafestékét a L'Oréal, a reklámra pedig a szépséges színésznőt, Penelope Cruzt kérték fel. És nem hazudtak, a szempillák valóban nem evilágiak voltak, legalábbis nem a sztár sajátjai.

Mindezt az angol reklámfelügyelet derítette ki. Az ellenőrök szerint tájékoztatni kell a vásárlókat arról, hogy nem valódi szempillákat látnak a nézők.

A reklámban Cruz egy lakás teraszán egy teleszkópos távcső mellett látható, és az éjjeli eget kémleli. A hirdetésben elhangzik az is, hogy 60 százalékkal hosszabb szempillákat nyerhetünk, ha az új terméket használjuk.

A reklámarc viszont a hosszabb pillákat nem a terméknek, hanem a műszempillának köszönhette.