Diétára fogták Shreket

Infostart
2007. május 9. 09:32
Hamburger és sültkrumpli helyett salátát, almaszeletet és tejet reklámoznak majd a Shrek főszereplői. A McDonald's a kampánnyal akar válaszolni azokra a vádakra, amelyek szerint az általa forgalmazott ételek egészségtelenek, és nagyban felelősek az amerikai gyerekek elhízásáért.

A McDonald's szerződést kötött a Shrek harmadik részét is forgalmazó DreamWorks-szel egy új kampányról, amelynek keretében a gyorsétterem-lánc ételeit reklámozzák majd az animációs film főszereplői.

Shrek, Szamár és a többiek azonban az eddigiektől eltérően nem hamburgerre és sültkrumplira, hanem csirkefalatokra, almaszeletre és salátára próbálják "rábeszélni" a gyerekeket a tévéreklámokban és a posztereken.

Emellett olyan reklámokat is készítenek majd, amelyekben Shrek testmozgásra buzdít.

A kövér zöld szörnyet kabalafigurának választotta az amerikai egészségvédelmi hivatal is, amelyre civil szervezetek azonnal össztüzet zúdítottak a döntés miatt.

Szerintük jobb példaképet is választhatott volna a szervezet egy olyan film hősénél, amelyet az első rész óta támogat a gyorsétterem-lánc és cukrozott gabonapelyheket, valamint édességeket gyártó cégek.