A legértelmetlenebb felmérések - Ön is egyetért némelyikkel?

Infostart
2006. november 16. 13:05
A sok munka fáraszt; a fagyi hizlal; a nők szeretik a gyémántokat, a férfiak pedig a focit. Meglepőnek találja? Valószínűleg nem. Ennek ellenére voltak, akik képesek voltak pénzt és időt szentelni felmérésekre és kutatásokra, hogy megállapíthassák a nyilvánvalót. A Daily Mirror brit bulvárlap a legértelmetlenebb felmérésekből válogatott.

A romantikus szerelmespárok gyakrabban mondják egymásnak, hogy "szeretlek", mint a házaspárok. (Ezt a Yale Egyetem szakértőinek sikerült megállapítaniuk.)

A nők szeretik a gyémántokat, 70 százalékuk úgy gondolja, hogy minél nagyobb a kő, annál jobb. (Kitalálja, ki rendelte meg ezt a felmérést? Nem más, mint a De Beers gyémántkereskedő cég.)

A dolgozó anyák túl fáradtak a szexhez.  (A Mother and Baby (Anya és gyermeke) magazin felfedezte, hogy majdnem minden dolgozó anya azt mondja: fáradt a hálószobai hancúrozáshoz.)

A diákok az olcsó italokat szeretik. (Ez nem legenda, kutatók bebizonyították.)

A meztelenül alvajárók mások szobájába, a fürdőszobába vagy a hotel előcsarnokába mennek. (Ezt a Travelodge hotellánc bebizonyította.)

A férfiak fizikailag erősebbek a nőknél, de érzelmileg gyengébbek. (Az Európai Férfi-egészségügyi Fórum élen jár a kutatásokban.)

Azok a gyerekek, akik fagylaltot esznek, nagyobb eséllyel híznak el. (A Szív és Szélütés Alapítványnál rendkívül alapos munkát végeznek.)

Azokat a férfiakat, akik gondosan megtervezik a Bálint-napi programot, romantikusabbnak tartják a nők. (Megdöbbentő felmérés az Amerikai Virágárusok Társaságától.)

A sok munka fáraszt. (A British Medical Journal orvosi szaklap kutatóinak felfedezése.)

Az internetfüggők kevesebb tévét néznek, és barátaikat is ritkábban látják. (Köszönet a Nuke Inter Networknek.)

A nők szeretnek vásárolni, a férfiak nem. (A Money Magazin képes volt 1.010 embert megkérdezni, hogy ezt bizonyítsa.)

A legtöbben több pénzt szeretnének keresni, kevesebb munkával. (Évente legalább egy karrier-tanácsadó cég elköveti ezt a felmérést.)

Az apák hasznosak a gyereknevelésben. (Állapította meg egy apák napja előtt megjelentetett felmérés.)

Az emberek szeretik kedvenc tévésorozatukat nézni, és kedvenc ételüket enni. (Ezt a gyöngyszemet az American Express-nek köszönheti a világ.)