"Van valakinél néhány csavar? Elromlott a vonat"

Infostart
2006. október 31. 09:55
A brit Virgin vasúttársaság egyik járatán az utasok legnagyobb megdöbbenésére tőlük kért segítséget a vonat személyzete, amikor kisebb hibát észleltek a szerelvényen. A hangosbemondón arra kérték az utasokat, hogy jelentkezzen a mozdonyvezetőnél bárki, akinél szerszámok, illetve csavarok vannak.

A bizarr eset a Virgin London-Manchester expressz járatán történt, amelyre a legolcsóbb retúr jegy is 202 fontba, azaz csaknem 80 ezer forintba kerül.

"Annyira hihetetlen volt, hogy már szinte vicces volt" - emlékezett vissza Damian Gaskin vezetési tanácsadó, aki maga is jelentkezett a felhívásra, mivel volt nála egy-két alapvető szerszám.

"Lejött az ablaktörlő, és azt próbálták visszaerősíteni. Egy férfi félig felmászott a szélvédőre. Nem a Virgin alkalmazottja volt, de régebben egy másik vasúttársaságnak dolgozott, így egy kicsit értett a vonatokhoz" - mesélte Damian Gaskin.

Az ablaktörlőt ugyan nem sikerült megszerelniük, de a férfi elmesélte neki, hogy egy héttel korábban az elektronikát javította meg egy járaton.

A Virgin szóvivője szerint sok vonatukon van szerelő, de ezen éppen nem volt, és az utasok kényelme érdekében kértek tőlük segítséget. Azt remélték ugyanis, hogy egy kis szerelés után tovább mehet a vonat.

"Mintegy féltucatnyian jelentkeztek mindenféle szerelékekkel, de semmi olyannal, amivel rögzíteni lehetett volna az ablaktörlőt" - tette hozzá a szóvivő. Az utasoknak így meg kellett várniuk a következő vonatot.