A Magyar Nemzet Horváth Zita felsőoktatásért felelős helyettes államtitkárral készített interjút, aki elmondta: sikerült lépcsőzetesen 40 százalékkal megemelni a 2007 óta stagnáló klasszikus képzési és a szociális ösztöndíjakat. A politikus szerint a duális képzés elsősorban gazdaságtudományi, agrár-, informatikai és műszaki területen valósult meg, amelynek előnye, hogy a diák nemcsak gyakorlatot tud könnyen szerezni az adott ágazatban, de kölcsönös bizalom esetén akár biztos munkahelyet is. Horváth Zita ugyanakkor elismerte: a felsőoktatási béreket rendezni kell, hogy ne érvényesüljön a piac elszívó hatása.
A Népszavának nyilatkozó aneszteziológus szerint felrázná az apátiából az orvostársadalmat az a néhány tucatnyi gyógyító, aki megelégelte a csodavárást. Az Újratervezés csoport egyik alapítója, Máté-Horváth Nóra szerint nem reális, hogy a magyar egészségügyben az egy munkahelyen dolgozók egységesen kiálljanak valamiért, ráadásul az sem egyértelmű, hogy az orvosoknak van-e egyáltalán sztrájkjoguk.
A Világgazdaság arról ír, hogy a novemberi 7-8 százalékos emelés után hamarosan újabb 6 százalékkal emelik a liszt átadási árát a malmok. Az áremelést a búza további drágulásával, a 8 százalékos minimálbér-emeléssel és a 25-30 százalékos áramár-növekedéssel indokolják az érintettek.
A Portfolio összeállításából kiderül: 25 millió forint ingyen pénzhez juthatnak családok az Orbán-kormány új csomagja révén. A miniszterelnök által ismertetett, a gyermekvállalást ösztönző demográfiai program a gazdasági portál szerint még számos helyen pontosításra szorul, de így is mutatja: a demográfiai fordulat végérvényesen a gazdaságpolitika célrendszerének központi elemévé vált. A gazdasági portál összeállítást készített arról, hogy mit tudunk eddig a programról, illetve, hogy kik nyerhetnek vele igazán nagyot?
A Világgazdaság arról ír, hogy február 28-ától nem ad el lakossági ügyfeleknek versenypiaci feltételekkel áramot az E.ON Energiakereskedelmi Kft. Az ügyfelek kiértesítése már december óta tart, az érintettek három egyetemes szolgáltató közül választhatnak, amelyek közül a területileg illetékes köteles visszavenni a szolgáltatásra jogosult lakossági fogyasztókat.
A Pénzcentrum.hu összeállításából kiderül: félig-meddig igaz, hogy manapság már nincsenek rossz autók, de azért vannak szabályt erősítő kivételek, amelyek ugyan még mindig jó minősítést kaptak, de amelyek helyett a német autóklub inkább más kocsikat ajánl. A gazdasági portál megmutatja a 111 jármű tesztje alapján készült lista vezetőit és a legrosszabb minősítést kapott járműveket.