A lap úgy tudja, a 37, egyenként 6 kocsiból álló szerelvény közül eddig 25 érkezett meg Budapestre a Metrovagonmas Moszkva melletti üzeméből. A fővárosi közlekedési cég szakemberei szerint az oroszok annak ellenére is tartani tudják a nyári határidőt, hogy korábban jelentős késések voltak. Ezek miatt a BKV kétmilliárd forintot meghaladó kötbért követel, ám az ügyben még nincs végleges egyezség.
A Magyar Nemzet értesülései szerint a déli metrószakasz állomásainak felújítására kiirt közbeszerzési pályázat első fordulója lezárult, április végéig várják az ajánlatokat a második körbe bejutó cégektől. A BKV azzal számol, hogy az északi szakaszon tavaly novembertől tartó felújítással egy ideig még párhuzamosan akár már ősszel megkezdődhetnek a munkálatok Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér között. A középső szakaszra kiírt tenderre benyújtandó pályázatok beadási határideje is április közepén jár le - írta a lap.