2007 augusztus nyolcadikán avatták fel az M7-es autópálya részeként megépített kőröshegyi völgyhidat.
A vasbeton szerkezetű viadukt, Magyarország leghosszabb hídja 1872 m hosszú, 23,8 méter széles, 88 méter magas.
A híd megépítése egyedülálló mérnöki teljesítményt igényelt, az itt alkalmazott technológiával ilyen méretű vasbetonhíd még nem épült.
A híd és a pálya szerkezetét mindkét végéről indítva, egyszerre építették úgynevezett szabad betonozásos technológiával, két egyedi, különleges zsaluzó kocsival.
A kivitelezés közben, 2006-ban az építési idő lerövidítése érdekében technológiaváltás történt: a szabadbetonozás helyett az egyes elemeket a helyszínen, közvetlenül a tervezett helyük alatt előre legyártották, majd a meglévő szerelőhíd segítségével végleges helyükre emelték.
Az építményhez összesen másfél millió tonna vasat, 120 ezer köbméter betont használtak fel.
A viaduktot is magába foglaló 14,2 kilométer hosszú autópálya-szakasz építése és engedélyezése körül hosszú évekig zajlott a vita.
Az Állami Számvevőszék 2008-ban kiadott jelentése megalapozatlannak ítélte a híd megépítéséről szóló döntést.