A változást a Vezess.hu vette észre, amely korábban már beszámolt arról az abszurd megoldásról, hogy Budapest egyik, ha nem a legforgalmasabb útján, a város nyugati kapujánál, az M1-M7 bevezető tavaly áprilisban átadott útszakaszán csak 50 kilométer/óra volt a legnagyobb megengedett sebesség. Kevesen tartották be, mert a szakasz előtt és után is nagyobb a sebességhatár, csak ezen a néhány száz méteres szakaszon kellett lelassítani.
A Budapest Közút most levette az 50-es táblákat, és helyettük 70-es, sőt 80-as táblákat szerelt az oszlopokra, igaz, az aszfalton maradt az 50-es felfestés.
Az autós portálnak a cég azzal indokolta a mostani változást, hogy a csomópont az átépítés után jelentősen átalakult, több új forgalmi kapcsolattal bővült, és óvatosságból alkalmazták a csökkentett sebességhatárt, hogy az autóvezetők jobban áttekinthessék a csomópont közlekedési lehetőségeit. Ez azonban
csak egy évre szólt,
ezért most, egy évvel az átadás után visszaemelték a sebességhatárokat.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló hírekről, vagy elmondaná a véleményét, lájkolja az InfoRádió Facebook-oldalát!