Ha tudja bizonyítani, hogy nem lett jó a frizurája, visszakaphatja az árát

Infostart
2016. november 3. 19:14
Ha nem megfelelő minőségben készült el a frizura vagy kozmetikai beavatkozás, a fogyasztó kérheti a kijavítását vagy végső esetben a pénz visszafizetését. A Budapesti Békéltető Testület szóvivője szerint egyre gyakoribb a panasz fodrászat, műköröm- vagy kozmetikai szolgáltatás miatt.

Körültekintően válasszunk fodrászati, műkörmös vagy kozmetikai szolgáltatást! Pontosan jelezzük, mit szeretnénk, hogy egyértelmű legyen - ajánlja a Budapesti Békéltető Testület szóvivője.

„Ez egy szolgáltatás, amelyet vállalkozási szerződés keretén belül végez a szolgáltató. Ha ezzel a fogyasztónak problémája van, például hibás a teljesítés, kérheti a javítását, ha ez lehetséges. Ha nem, kérheti a vételár leszállítását vagy akár visszafizetését is” - mondta Kolyvek Antónia.

Az ilyen panaszok nem tartoznak a jelentős mértékű körbe, viszont egyre gyakoribbak. A megítélésük meglehetősen szubjektív, nehéz bizonyítani, hogy mennyire volt hibás a teljesítés – emelte ki a Budapesti Békéltető Testület szóvivője.

„Ezért jobb a megelőzés, azaz a körültekintő választás. Ha a baj bekövetkezett, a fogyasztónak kell bizonyítania, a korábbi frizura és a megrendelés alapján akár fényképfelvételekkel vagy tanúkkal, de ennek a megítélése nagyon szubjektív” - hangsúlyozta Kolyvek Antónia.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Ha tudja bizonyítani, hogy nem lett jó a frizurája, visszakaphatja az árát!
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást