Nem tervezi hitel felvételét a Budapesti Közlekedési Központ a 150 új Mercedes busz üzemeltetéséhez - tudta meg a Napi Gazdaság. A lap szerint az ügyletet a menetdíjbevételből és a közlekedésszervezői forrásokból biztosítják.
A fővárosi busztenderen nyertes VT-Transman a szóló autóbuszok esetében 663, a csuklós buszok esetében pedig 797 forintot kér minden hasznos gépkocsikilométerért. A BKV öreg buszai kilométerenként 600-700 forintos költséggel működnek.
Várszegi Gyula, a BKV igazgatóságának elnöke a főpolgármesternek küldött levelében azt írta, hogy a 3-3,5 milliárd forintos többletköltség ellehetetleníti a BKV-t. Ráadásul a Budapesti Közlekedési Központ és a BKV között is nézetkülönbség alakult ki, mert a BKK nem fogadta el indokolt költségként a BKV igazgatósági elnökének számításait.