A repülőtéri szolgáltató múlt heti leállása ellenére a légitársaságok többsége megoldotta a fedélzeti ételellátást - közölte a Budapest Airport vállalati és közkapcsolati igazgatója. Hardy Mihály közölte: egyedül a British Airways utasainál volt fennakadás.
A szóvivő emlékeztetett arra, hogy a repülőgépek fedélzeti ételellátását biztosító Budapest Aeroservice Kft.-nél a tartozások miatt múlt pénteken kapcsolta ki az áramot a ferihegyi repülőteret üzemeltető Budapest Airport.
Hardy Mihály azt mondta: a cég már február-március óta nem fizet sem bérleti díjat, sem a közüzemi számlákat, a hónapok óta tartó egyeztetések és felszólítások ellenére sem.
Szólt arról is, hogy vannak más szolgáltatók is a piacon, a budapesti repteret használó légitársaságoknak pedig listát adtak arról, hogy honnan tudnak rendelni. Már kaptak olyan jelzéseket, hogy légitársaságok más szállítókkal megoldották az ellátást.