Új biztosítási feltételek a BKV-nál

Infostart
2011. december 28. 15:14
Felmondta a Generali-Providencia Biztosító Zrt.-vel az utasokra kötött biztosítást a BKV. A közlekedési társaság közleményében a cég nehéz gazdasági helyzetével indokolta a döntést, és kiemeli, hogy a szerződés megszüntetésével évi 50 millió forintot takarítanak meg.

Eddig a BKV Zrt. utasbaleset-biztosítása - a felelősségi viszonyok vizsgálata nélkül - limitált kártérítést nyújtott a jeggyel vagy bérlettel rendelkező utasok számára, amikor őket a BKV Zrt. üzemi területén (mozgólépcsőn, járművön, járműről történő le- és felszálláskor) valamilyen baleset érte. Ennek a biztosítástípusnak a felmondásával - a 2012. január 1-je után bekövetkező károk esetén - a jövőben azokban a helyzetekben nyújtanak fedezetet, amikor a káresetért a BKV felelős.

A BKV közleményében kiemeli: bárkinek a hibájából is éri kár az utast, továbbra is segítséget nyújtanak a káresetek rendezéséhez. Ezek bekövetkeztekor az eseményt - az eddigi gyakorlatnak megfelelően - a 15 napon belül kell bejelenteni a BKV Zrt.-nél.