Meddig bírják az elaggott metrókocsik? - Lapszemle

Infostart
2011. október 28. 07:20
A Népszabadság a metrókocsik állapotáról, a Magyar Nemzet a kémbotrány nyomozásának állásáról számol be.

A Magyar Nemzet értesülése szerint a Budapesti Katonai Ügyészség napokon belül befejezi a kémbotrány néven elhíresült, a Gyurcsány-kormány titkosszolgálati karát érintő nyomozás iratainak ismertetését, és államellenes bűncselekmény miatt még az idén vádat emel a négy gyanúsított ellen.

Két metrókocsi is füstölt a héten. Az egyik a kardántengely meghibásodása, a másik a vontatómotor zárlata miatt. Meddig bírhatják még az elaggott szerelvények? A friss műszaki audit szerint még sokáig - írja a Népszabadság.

Naponta legalább 50 magyar roma érkezik a torontói Pearson repülőtérre, és folyamodik menekült státuszért a határőrség jelentése szerint. Ez rengeteg problémát okoz a reptér személyzetének és az egészségügyi szolgáltatóknak - számol be az Index.

Miközben a sajtóban az alkuszcégek arra licitálnak a hét végén induló kgfb-kampány előtt, milyen alacsony díjkülönbség esetén vélik az ügyfélről, hogy az váltani fog, látni kell, hogy a néhány száz forintos spórolás helyett − a nem elég figyelmes ügykezelés nyomán − akár a korábbi díj dupláját is fizetheti az autós az új nyilvántartási rendszer gyerekbetegségei miatt − olvasható a Napi Gazdaságban.

A forint megszédülésével párhuzamosan gyengélkednek a magyar állampapírok is. A Portfolio.hu-nak nyilatkozó kereskedők szerint a háttérben egyértelműen belföldi okok húzódnak meg: egyre erősebbek a leminősítéssel kapcsolatos piaci pletykák, és a végtörlesztés okozta bizonytalanság is nyomasztja a piacokat. A befektetők pedig nem akarnak ilyen környezetben magyar állampapírokat venni, inkább távol maradnak.

Bár évről évre egyre több olyan cég van, amelyik nem bírja a piaci versenyt, szép számmal akadnak olyan vállalatok, amelyek bátran mernek fejleszteni − közli a Pénzcentrum.hu. Új gépeket vásárolnak, nagyobb irodát bérelnek, szélesítik árukészletüket. A legtöbben ezeket a fejlesztéseket valamilyen vállalati hitelből fedezik − a bankok pedig szép lassan ismét nyitnak feléjük.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Lapszemle
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást
Lapszemle
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást
Gazdasági lapszemle
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást