Az aláírt szerződés a Figyelő és az ahhoz kapcsolódó eszközök, vagyoni értékű jogok átruházásáról szól. A hetilap hirdetési felületeit 2012 végéig változatlanul a Sanoma Media Budapest értékesíti - olvasható a közleményben.
A tájékoztatás szerint Vajdics Enikő, a Word Communications ügyvezető igazgatója a Figyelő megvételével kapcsolatban kiemelte: céljuk egy "független, megbízható gazdasági hetilap kiadása és fejlesztése". Ebben támaszkodni kívánnak a Figyelő több évtizedes hagyományaira és jól képzett szerkesztőségi gárdájára.
A Sanoma Media Budapest Zrt. emlékeztetett arra: tavaly októberben jelentette be, hogy értékesíti a Figyelő, az Üzlet és Siker, a TOP 200, a Figyelő Trend című sorozat és a Figyelő-konferenciák jogait, meghívásos tender formájában. A pályázatok elbírálásánál alapvető szempont volt a hetilap és az említett tevékenységek folyamatos működtetése, a szerkesztőség független működésének garantálása, valamint a lap mértékadó arculatának megtartása és megerősítése.
Mint írták, a Word Communications magyar tulajdonban álló médiavállalkozás, amely 2002-ben alakult. Elsősorban az IPM (Interpress Magazin) kiadójaként ismert, továbbá gondozásában jelenik meg a Családi Lap és a Digitális Fotó című magazin - áll a közleményben.
Harminc éve nem vásárolt olyan vonatokat Magyarország, mint most fog