Új időszámítás kezdődik a közterületi reklámszakmában

Infostart
2010. június 10. 13:23
Magyar Közterületi Média Szövetség névre váltott a Magyar Közterületi Reklám Szövetség - mondta az InfoRádiónak adott interjújában a szövetség újonnan megválasztott elnöke.

Új időszámítás kezdődik a közterületi reklámszakma életében - mondta az InfoRádiónak a Magyar Közterületi Média Szövetség újonnan megválasztott elnöke, aki hozzátette: a névváltoztatással is ezt szeretnék jelezni.

Somogyi Miklós elmondta: céljuk az egység megteremtése a piacon, többek között úgy, hogy minden közterületi szereplőt bevettek a szövetségbe, így mindenki érdekét egyformán lehet képviselni.

Legnagyobb kihívásként a büdzsévágások és a bevételkiesések megállítását nevezte, és hogy minél jobb szolgáltatást nyújtsanak minél jobb áron az ügyfeleknek.

A közterület rendelkezik minden olyan mérési módszerrel, amelyekkel össze lehet hasonlítani a televízióval és a sajtóval való hatékonyságot - ezt szeretnék minél több tervezővel, ügyféllel és médiaügynökséggel megismertetni Somogyi Miklós szerint.

Hanganyag: Szépvölgyi István


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást