Fűrész: Elkésett a kormány kampánya

Infostart
2010. január 12. 21:00
Bevett gyakorlat, hogy az uniós fejlesztéseket a választási kampányban propagálják, de Fűrész Gábor kommunikációs szakértő szerint a jelenlegi kormány helyzetén ez már nem javíthat. A szakember az InfoRádiónak azt mondta: elvileg a lakosság jövővel kapcsolatos várakozásait kellene javítania egy ilyen reklámnak.

Nem véletlen, hogy az uniós fejlesztéseket bemutató kampány egybecsúszik a választási kampánnyal, korábban is élt ezzel a lehetőséggel a kormány - mondta az InfoRádiónak Fűrész Gábor.

A kommunikációs szakértő kiemelte: összefüggés van a lakosság jövővel kapcsolatos gazdasági várakozásai és a kormányzat sikeressége között, vagyis minél inkább képes azt az érzetet kelteni a kormányzat, hogy megindult a fejlődés, annál inkább növekszik a támogatottsága.

Az elmúlt 20 évben a magyar lakosság alapvetően pesszimista volt, de a választások közeledtével a remény mindig feléledt. A jelenlegi helyzet azért különleges, mert ennyire pesszimista kiindulópont nem volt a rendszerváltás óta - fejtette ki Fűrész Gábor.

A szakértő ugyanakkor úgy véli, ez a kampány elkésett, nincs arra idő, hogy a kormány képes legyen pozitív várakozásokat kelteni.

Hanganyag: Németh Zoltán


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást