Megszűnhet a Magyar Bormarketing Non Profit Kft

Infostart
2009. december 1. 12:57
Megszűnhet a Magyar Bormarketing Non Profit Kft, mivel a társaság a mai napig nem kapta meg a költségvetésből az idei működéséhez szükséges összeget.

Zilai Zoltán, a Magyar Borakadémia főtitkára az InfoRádióban elmondta: a szervezet működési költségét rendelet szabályozza, ennek ellenére sem kapták meg a borászok által befizetett járulékok öt százalékát.

A társaság tulajdonosai korábban azt közölték: a Magyar Bormarketing Kft. az elmúlt két hónapban már nem tudta kifizetni az alkalmazottak munkabérét, és több beszállítónak is tartozik.

A Magyar Bormarketing Non Profit Kft-t 2005. májusában alakította a szőlő-bor ágazat 13 szakmai szervezete; feladata pedig a bor forgalomba-hozatali járulékából a marketingre fordítható rész felhasználásának koordinációja.

Hanganyag: Szépvölgyi István


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást