A Magyar Turizmus márka Superbrands 2009 címet kapott

InfoRádió / MTI
2009. július 2. 19:12
A nemzetközileg elismert Superbrands Program 2009-ben Superbrands díjjal tüntette ki a Magyar Turizmus márkát.

A Magyar Turizmus Zrt. (MT) vezetősége csütörtökön vette át a Superbrands elismerő oklevelet - tájékoztatta az MT közleményben az MTI-t.

A Magyar Turizmus különleges brand a többi díjazotthoz képest, a cím elnyerése ugyanis nemcsak a - magyarországi turizmust teljes körűen és versenysemleges módon képviselő - Magyar Turizmus Zrt. munkájának az elismerését jelenti, hanem a magyar turisztikai szolgáltatókét is - mutat rá a közlemény. Tevékenységük eredményeként a belföldi turizmus presztízse az elmúlt időszakban megerősödött, a belföldi üdülés széles körben elfogadottá ismertté és kedveltté vált.

A Magyar Turizmus Zrt. az Önkormányzati Minisztérium tulajdonában lévő és irányítása alatt álló - nemzeti szintű turisztikai marketingért felelős szervezet, egyfajta katalizátorként működik a márkaépítés területén. A belföldi turisztikai kínálat népszerűsítésében továbbá nagy szerepe van a mintegy 150 irodából álló országos Tourinform-hálózatnak, amely a Magyar Turizmus Zrt. szakmai felügyelete mellett, névhasználati rendszerben működik, valamint az MT Zrt. által üzemeltetett 24 órás turisztikai információszolgálatnak, a Contact Centernek is.

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési és díjazási rendszere, amely 82 országban azonos ismérvek alapján értékeli és díjazza a vezető márkákat. A címmel minden esetben hosszú távú és tudatos márkaépítési tevékenységet jutalmaznak.