Elégedettségi felmérés indul november 17-től az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal ügyfélszolgálatain és honlapján.
Az adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az APEH képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről szerzett információk fontos visszajelzést adhatnak az adóhatóság munkájának és működésének helyes irányairól, az esetleg szükséges változtatásokról.
Ezért jövő hét hétfőtől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdést tartalmazó kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről - áll az adóhatóság közleményében.
Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu internetes oldalt. A válaszokat decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat esetleges változtatásokra.