Pető Szabolcs felhívta a figyelmet ugyanakkor arra, hogy néhány méter után várhatóan ismét le kell állni, mert építeni egy kell falat a Műegyetem épületének süllyedésének megakadályozására.
Hozzátette: a néhány hónapos késlekedés ellenére tartható a Fővám téri és a Gellért téri állomás, illetve a négy hónapos próbaüzem 2011. decemberi lezárása. Szólt arról is, hogy megegyezésre törekszenek a kivitelező Bamco többlet-követeléseiről, hogy erről ne választott bíróságnak kelljen döntenie.
Klados Gusztáv, a DBR metróigazgatóság csütörtökön azt mondta: az 517 milliárdos költségvetésű 4-es metró 353 milliárd forintból megépülő első szakasza 2011 végére átadható lesz.
A Fidesz fővárosi frakcióvezetője akkor úgy vélte: ez a dátum nincs összhangban a Fővárosi Közgyűlésnek a múlt héten benyújtott előterjesztéssel. Tarlós István azt mondta: a korábbi tájékoztatás alapján a metró csak 2012 nyarától szállíthatna utasokat.
Hanganyag: Hegedûs Zsuzsa