A kivitelező szerint az alagútomlás ellenére határidőre, 2010. március 31-ig elkészül az M6 autópálya Pécsig vezető szakasza.
Roland Jurecka, Strabag igazgatótanácsának tagja elmondta: a szakértői jelentés ugyan csak szeptember elején lesz készen, de a vállalat rendelkezik azzal a technológiával, amely alkalmas biztonságos alagút építésére.
Hozzátette: a beomlás miatt keletkezett kár egy részét a cég biztosítója fizeti, a másikat - a szerződés szerint - maguk állják.
Az M6-os autópálya Szekszárd-Bóly-Pécs szakaszán a július 24-ei esőzések után állították le az építkezést, mert a nagy mennyiségű víz miatt 60 méteres szakaszon beomlott a sztráda leghosszabb, A jelű alagútja.
A 81 kilométeres gyorsforgalmi útszakasz magántőke bevonásával, úgynevezett PPP-konstrukcióban, nettó 266,1 milliárd forintból valósul meg.