A Népszabadságban az olvasható, hogy a Balaton déli partán a tavalyi évhez hasonló vagy jobb előszezont érzékelnek a szállásadók. A vendégek számának csökkenésétől senki nem tart, egyre többek számára ma már a horvát tengerpart - Dalmácia és Isztria - sem tűnik legyőzhetetlen vetélytársnak.
A Magyar Nemzet értékelése szerint igazi posztkommunista gesztussal készül a kormány az egyházi iskolák államosításának hatvanadik évfordulójára. A közoktatási esélyegyenlőség címén nemcsak az állami-önkormányzati, hanem az egyházi fenntartású iskolák életébe, felvételi rendjébe is beleavatkozna. Az érvelés: minden egyházi intézmény önkormányzati feladatot vállalt át, ha épülete valaha önkormányzati tulajdonban volt, ez pedig az 1948-as elkobzások miatt több mint valószínű.
A Világgazdaság közlése szerint Észak-Pest, a IX. kerület és Dél-Buda egyes kiemelt főútvonalait szemelték ki a közelmúltban az ipari ingatlanok fejlesztését végző cégek. Már nagyon sok telek elkelt, de még mindig vannak olyan övezetek, amelyekre érdemes rástartolni. A városi logisztika egyre keresettebb, de az agglomerációban és az autópályák kivezető szakaszainál is van keresnivaló. Egyes fejlesztők ezekben a hetekben Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, illetve Szeged és Pécs környékén próbálkoznak.
Az Index arról számol be, hogy a győri Széchenyi István Egyetem csapata nyerte el a 2008-as Európai Shell Eco-marathon Városi Koncepció kategóriájának díját a napenergiával hajtott járművek versenyében. A dél-franciaországi Nogaro versenypályáján megrendezett eseményen az újoncként induló győri Szenergy Team annak ellenére megkapta a díjat, hogy a borús, esős időjárás miatt a kategória egyik versenyzője sem tudta teljesíteni a 22 kilométeres távot a hivatalos időkereten belül. A győri jármű kiemelkedő műszaki megoldásainak köszönhetően felhős időben is működőképes volt, és sikerült megtennie 14 pályakört, miközben versenytársai sorra kényszerültek a verseny feladására.
A 22 ország 206 csapatát felvonultató seregszemlén, amely arra ösztönzi a fiatalokat, hogy a világ legkisebb üzemanyag-fogyasztású járművét építsék meg, az idén először szerepeltek magyar egyetemi műhelyek. Hazánkat a győrieken kívül a Budapesti Műszaki Főiskola Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai karának csapata képviselte Prototípusok kategóriában. Õk a 158 indulót felvonultató verseny középmezőnyében végeztek: járművük 176 kilométert tudna megtenni egyetlen liter benzinnel.