Fizetést kapnak a csődhelyzetben lévő tiszaderzsi önkormányzat alkalmazottai

InfoRádió / MTI
2008. január 22. 17:43
Megkapják elmaradt decemberi fizetésüket a tiszaderzsi önkormányzat alkalmazottai, miután a csődhelyzetben lévő falu pénzügyi gondnoka engedélyezte, hogy az állami támogatásból kifizessék őket.

Hozzájutnak decemberi elmaradt bérükhöz a tiszaderzsi önkormányzat alkalmazottai, miután a pénzügyi csődhelyzetben lévő településre a bíróság által kijelölt pénzügyi gondnok engedélyezte a beérkezett állami támogatásból a kifizetést - közölte Tarjáni-Nagy Sándor, a falu adósságrendezésével megbízott Mátraholdig Zrt. képviselője.

A Tiszaderzsre hivatalosan január 8-án kijelölt pénzügyi gondok elmondta: feladata, hogy áttekintse az önkormányzat adósságait, és a rendelkezésére álló pénzből segítse elő a helyhatóság számára kötelező szolgáltatások működtetését, így például az egészségügyi és szociális ellátást vagy a közvilágítás zavartalanságát.

Tarjáni-Nagy Sándor hozzátette: ellenjegyzése nélkül az önkormányzat egyetlen forintot sem fizethet ki. A Mátraholdig Zrt. képviselője tájékoztatása szerint a helyhatóságnál megtették az adósságrendezési eljárás első lépéseit.

Így megalakult a pénzügyi bizottság, megkezdték a pénzügyi reorganizációs terv és az úgynevezett válságrendelet elkészítését.