Kétszer annyi kommunikációra, mint pályázatra

Infostart
2007. december 20. 13:20
Ebben az évben mintegy 140 millió forintot fizettek ki a pályázóknak az Új Magyarország Fejlesztési Terven belül és 350 millió forintba került a program bevezető imázskampánya. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs igazgatója szerint jövőre ez az arány radikálisan megfordul.

Egy év múlva ilyenkor egymilliárd forint lesz a kommunikációra, míg 350-400 milliárd forint a pályázóknak kifizetett rész - mondta az InfoRádióban a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs igazgatója.

Lantos Gabriella, aki a kifizetések és a kampányra költött pénzek közötti aránytalanságot azzal magyarázta, hogy az Új Magyarország Fejlesztési Terv csak az idén indult.

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs igazgatója hozzátette: az Európai Unió előírja, hogy az ügynökség hirdesse ezeket a pályázatokat, még akkor is, ha a reklám nélkül is bőven lenne jelentkező rájuk.

Az emberekben ugyanis a nemzetközi közösség tudatosítani akarja, hogy az egyes beruházásokat uniós támogatással készültek.

Hanganyag: Németh Zoltán


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást