Negyedszer ír ki pályázatot a Hollóházi Porcelánmanufaktúra Zrt. 75 százalékos tulajdoni hányadára az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Zrt. A 230 éves múltra visszatekintő márka egyre nagyobb piacokat veszít a tízszer olcsóbb kínai tömegtermékek miatt.
A munkaigényes kézi gyártmány iránt egyre kevesebb az igény - mondta az InfoRádiónak a Hollóházi Porcelánmanufaktúra Zrt. vezérigazgatója.
Márkanévként azonban középtávon biztos, hogy fennmarad a Hollóházi, amely Magyarországon a 12. legismertebb magyar márka.
Jelenleg a vállalat forgalma éves szinten 1 milliárd forint, a termékek 90 százalékát azonban belföldön veszik meg. A maradék 10 százalék nagy részét is a Skandinavian Airlines vásárolja fel - közölte Pálfi József.
KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag