Eladó a hollóházi porcelángyár

Infostart
2007. május 29. 21:49
Negyedszer ír ki pályázatot a Hollóházi Porcelánmanufaktúra Zrt. 75 százalékos tulajdoni hányadára az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Zrt. A 230 éves múltra visszatekintő márka egyre nagyobb piacokat veszít a tízszer olcsóbb kínai tömegtermékek miatt.

A munkaigényes kézi gyártmány iránt egyre kevesebb az igény - mondta az InfoRádiónak a Hollóházi Porcelánmanufaktúra Zrt. vezérigazgatója.

Márkanévként azonban középtávon biztos, hogy fennmarad a Hollóházi, amely Magyarországon a 12. legismertebb magyar márka.

Jelenleg a vállalat forgalma éves szinten 1 milliárd forint, a termékek 90 százalékát azonban belföldön veszik meg. A maradék 10 százalék nagy részét is a Skandinavian Airlines vásárolja fel - közölte Pálfi József.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást