Reklámzabálók és újdonságkedvelők a magyarok

Infostart
2007. április 24. 05:00
A magyarok nagy része érdeklődik az újdonságok, technikai fejlesztések iránt, és hajlandó azokat ki is próbálni.

A Gfk Hungária Piackutató felméréséből kiderül, az emberek nagy része elfogadja a reklámokat.

A magyarok sokkal inkább természetesnek tartják a hirdetéseket, mint Európa más nemzetei - mondta el az InfoRádióban a piackutató cég igazgatója.

Tíz emberből kilenc úgy látja, hogy a reklámoknak sokkal inkább informálniuk kellene, mint befolyásolni a választást.

Az emberek kétharmada szerint olcsóbbak lennének a termékek, ha a gyártók nem költenének olyan sokat a marketingtevékenységre.

A megkérdezettek harmada szórakoztatónak tartja a reklámokat, amelyeknek esztétikai értéket is tulajdonít.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást