Vesszük a csokitojást, mint a cukrot

Infostart
2007. március 21. 14:52
Évről évre egyre több húsvéti édességet vásárolnak az emberek, tavaly összesen ezer tonnát. A vásárlók egyre több pénzt költenek a csokinyulakra és csokitojásokra, pedig ezek a termékek egyre olcsóbbak.

Tavaly a magyar lakosság összesen kétmilliárd forintot költött februárban és márciusban a húsvéti édességekre.

Igaz, a gyártók is egyre rafináltabbak: míg pár éve csak húsvét előtt néhány héttel jelentek meg a boltokban dömpingszerűen a termékek, manapság már teljesen természetes, hogy február második felétől beszerezhetők a nyalánkságok.

A Nielsen Piackutató cég marketingigazgatója az InfoRádióban elmondta: az emberek egyre több csokoládét vásárolnak ilyenkor. Igaz, a termékek is egyre olcsóbbak, az eladás növekedése azonban meghaladja az árcsökkenést.

Tavaly például 2005-höz képest 26 százalékkal emelkedett az eladás - közölte Nevihostényi Éva.

Ennek köszönhetően nemcsak a nagy gyártók tudták növelni az eladásukat, hanem új szereplők is beléphettek a piacra.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást