Így panaszkodnak Önök a BKV-ra!

Infostart
2007. február 9. 11:01
Alig több mint ötezren panaszolták be tavaly a BKV-t - derül ki a közlekedési vállalat összesítéséből, amelyet a 2006-os megkeresések alapján készített a vállalat. A legtöbben azért hívják az ügyfélközpontot, hogy információt kérjenek, de sokan vannak olyanok is, akik csak szórakoznak a diszpécserrel.

Tavaly több mint 54 ezren fordultak a BKV ügyfélközpontjához - mondta el az InfoRádióban a vállalat szóvivője. Naponta átlagosan 160-an hívják a diszpécsereket, 45-en levelet küldenek, 24-en pedig személyesen keresik fel az Akácfa utcai központot - közölte Regőczi Miklós.

A jelentkezők 63 százaléka információkérés, 15 százaléka téves kapcsolás, vagy szórakozó telefonálók jelentkezése, és mindössze 9,8 százalék a panaszok aránya.

Közülük sokan a szolgáltatás színvonalát kifogásolják, vagy azt, ha nincs fűtés a járműveken. De vannak, akik a kerékpárjukat szeretnék a buszokon szállítani, és olyanok is akadnak, akik szerint rossz helyen vannak a megállók.

A szóvivő elmondta: ezeket a panaszokat az illetékesek kivizsgálják, és ha úgy ítélik meg, hogy a változtatást sokan igénylik, akkor megpróbálnak eleget tenni a kérésnek.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást