Az internet-szolgáltatókra érkezett a legtöbb panasz

Infostart
2006. december 18. 12:00
A hírközlési szolgáltatások közül az internettel volt a legtöbb probléma Magyarországon - derült ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság által összesített panaszokból, fogyasztói véleményekből.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság szóvivője az InfoRádióban elmondta: a mobilszolgáltatókra érkezett a legkevesebb panasz, ezer ügyfélre mindössze három.

A vezetékestelefon-szolgáltatásra az ügyfelek 28 százalékának, a kábeltévé-szolgáltatásra 15 százaléknak volt panasza.

Az internet-szolgáltatással volt a legtöbb baj: az ügyfelek 42 százaléka panaszkodott emiatt - tette hozzá Márton György.

A legtöbb baj a szolgáltatás minőségével, illetve ennek elhárításával volt, de érkeztek kifogások az ügyfélszolgálattal és a számlázással kapcsolatban is.

A panaszokról a szolgáltatóknak kell jelentést tenniük a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak. A kifogásokat előbbieknek is nyilvánosságra kell hozni, valamint az NHH honlapján is megtalálhatók.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást