Szollár Domokos szerint a szolgáltatás megfelelő minőségét jelzi, hogy a BA-hoz átlagosan 10 ezer fuvaronként érkezik egy panasz, amelyet minden esetben kivizsgálnak.
Ugyanakkor hozzátette, hogy a BA szigorúan ellenőrzi a Zóna Service-szel kötött szerződés betartását, és mivel a szolgáltató több vállalását is csak késve teljesítette, a maximális, 2,2 millió forintos kötbér megfizetésére kötelezte. Példaként említette a szóvivő, hogy szeptember helyett csak december első napjaiban indította el a Zóna internetes honlapját.
A ferihegyi taxi-szolgáltatásra kiírt tender július 20-án zárult, a nyertes ajánlattevővel, a Zónával a BA négy plusz egy évre szerződött. Az új rendszerű szolgáltatás, amely egyebek között a viteldíjak átlagosan 31 - esetenként 42 - százalékos mérséklődésével járt, augusztus 15. óta működik.