"Bizonytalan ideig" nem lesz telefon több ezer előfizetőnél

Infostart
2006. november 29. 11:59
Hétfőn egy szoftvercsere miatt a Magyar Telekom szerint "váratlan hiba lépett fel" az angyalföldi központban levő Hytas-menedzselő rendszerben. A szolgáltató közölte, hogy a hiba elhárítását azonnal megkezdték, de a helyreállítás "bizonytalan ideig eltarthat".

Budapest XIII. kerületében immár napok óta több ezer előfizető panaszkodik amiatt, hogy nem tudja használni vezetékes telefonját. A Magyar Telekom közleménye szerint a hibát egy hétfői szoftvercsere okozta.

"A szakemberek a hiba elhárítását azonnal megkezdték a gyártó bevonásával, a szolgáltatást azonban még mindig nem sikerült helyreállítani az ügyfelek egy részénél. A szolgáltatás helyreállítása bizonytalan ideig eltart" - áll a közleményben.

A Magyar Telekom "az ügyfelek kisegítése érdekében" díjmentes zöld számot hozott létre, amelyet "az érintett ügyfelek mostantól mind vezetékes (sic!), mind mobiltelefonról ingyenesen hívhatnak". A szám egyébként 06-80-200-198.

A Magyar Telekom munkatársai "minden lehetséges intézkedést megtesznek, hogy segítsék az ügyfelek szolgáltatásának ideiglenes pótlását" - áll a közleményben.