Európa legkorszerűbb villamosa fog járni 2006-ban a 4-6-os vonalán - szólt az ígéret 2002-ben, e helyett azonban botrányba fulladt az új villamosok bevezetése. Megígérték, hogy elkezdik az 5-ös metró előkészítését, átviszik az 1-es villamost a Lágymányosi hídon és a 3-as villamosgyűrűt továbbépítik. Ám ezek ugyanúgy nem valósultak meg, mint az 56-os villamos budai gyorsvillamossá fejlesztése, vagy a trolibuszpark lecserélése.
Arra a kérdésre, hogy miért tettek ezekre ígéretet 2002-ben , ha ennyire bizonytalan volt a megvalósítás, Bőhm András azt hangsúlyozta: olyan értelemben nem volt bizonytalan a megvalósítás, hogy akkor úgy tűnt, meglesznek a feltételek. A beruházások azért maradtak el, mert a feltételek egy része végül mégsem lett meg.
A Combino-beruházás kapcsán az SZDSZ fővárosi frakcióvezetője úgy vélekedett: azt senki nem vitathatja, hogy "a Combinók újak, modernek, nagyszerűek, ha járnak".
"A legfontosabbnak azt tartom - és ez így lesz - hogy a Combinók 35 évig Budapest nagykörútján fognak közlekedni, a budapestiek szeretni fogják őket. Biztos vagyok benne, hogy - a BKV vagy másoldaláról, azt most még nem tudom megítélni - kell, hogy legyenek mulasztások, hogy nem készültek fel arra, hogy itt bizonyos kiegészítő dolgokat meg kell csinálni" - tette hozzá Bőhm András.
A 4-es metró csúszásáért ugyanakkor egyértelműen az Orbán-kormányt tette felelőssé az SZDSZ fővárosi frakcióvezetője, annak ellenére, hogy a szocialista-szabad demokrata kormányzás négy éve alatt is csak épp hogy eljutotta az építkezés megkezdéséig.
Ha nincs az Orbán kormány döntése, akkor 2006 végére már az eredeti terveknek megfelelően jár a 4-es metró - jelentette ki Bőhm András.