Hogyan trükköznek az utazási irodák?

InfoRádió / MTI
2006. július 24. 18:31
Közérdekű keresetet indít a Neckermann Utazási Szolgáltató Kft. ellen a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége.

A szervezet szerint a Neckermann utazási iroda félrevezeti a fogyasztókat azzal, hogy nem nyújt számukra megfelelő információkat az utazások járulékos költségeiről.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) azt kifogásolja, hogy az iroda az egyik hirdetésében nem tüntette fel, hogy az utazóknak egyebek mellett a kerozin pótdíjat és a kötelező biztosítás összegét is külön kell befizetniük.

A szervezet közleményében hangsúlyozta: ha a fogyasztó utazási irodától utazási csomagban vásárolja meg a szállást, utazást, étkezést és az ezzel összefüggő szolgáltatásokat, akkor a csomag teljes végösszegének már a hirdetésből is ki kell derülnie.

A FEOSZ közölte: a hasonló okok kiváltotta panaszok száma megsokszorozódott az idei utazási szezonban.