Közpénzből reklámozza villamosait a BKV

Infostart
2006. június 23. 05:50
Állami pénzből hirdeti a budapesti 4-6 villamos vonalán közlekedő Siemens-szerelvényeket a BKV. A közlekedési társaság szóvivője, Schimmer Erzsébetet szerint azért kell népszerűsíteni az új villamost, hogy olyanok is utazzanak rajta, akik nem ezt a járatot használják.
Miért tartották fontosnak a hirdetést?

Körülbelül ötven olyan hely van, ahol az utasváróban kihelyezték a plakátokat. Azt gondoljuk, hogy ezt az örvendetes eseményt meg kell osztanunk azokkal, akik nap mint nap a budapesti legforgalmasabb villamosvonalon közlekednek.

De miért kell plakátokon reklámozni a villamost?


Mi ezt az örömet úgy szerettük volna mindenképpen megosztani az utasainkkal, hogy felhívjuk a figyelmet.

De ha jól működik egy szolgáltatás, akkor önmagát adja el. Az emberek nem fognak csak azért egy másik villamosra ülni, mert az új, nem?

Biztos nagyon sokan csak azért ellátogatnak a 4-6-os vonalára, mert ezen a járművön utazni szeretnének. Miért lenne probléma, hogy egy szolgátató cég az új termékét ilyen módon és fennen hirdeti?

Miért kell a BKV-nak plakátokon reklámoznia a járműveit?

Mi azt gondoljuk, hogy a város életét ilyennel is szeretnénk szinesíteni, és amíg villamosra vár valaki, miért ne a BKV-val kapcsolatos információkat kapja meg?

Mennyibe kerültek a plakátok?

Összesen a teljes Combino utastájékoztatási és marketing költségének egy ezrelékét sem teszi ki. Pontosan az összeget nem tudom megmondani, de a nagyságrendjét próbáltam érzékeltetni. Ötven db 1,4 méterszer 1 méteres plakátról beszélünk, ami Budapest plakátrengetegében borzasztóan kicsi szám.

Ki fizeti a reklámokat, a BKV vagy a Siemens?


A Siemens járművet gyárt, minden, ami utastájékoztatással és marketingtevékenységgel függ össze, a BKV költségvetésébe tartozik. A BKV egyterű, 54 méter hosszú, a világ leghosszabb villamosát hirdeti, ami egyedülálló egész Magyarországon.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást