Göncz Árpádtól autót is vennénk

Infostart
2006. május 31. 15:41
Vásárlásaink során a legnagyobb hatással a szakemberek vannak ránk, de sokat adunk a kutatóintézetek véleményére is. A Reader's Digest európai felmérése arra várt választ, az embereket mi vagy ki befolyásolja leginkább abban, hogy milyen termékeket vesznek meg.

A kiadó 14 európai országban összesen 25 ezer embert kérdezett meg a vásárlási szokásairól.

A kérdések az autók, a háztartási gépek és a tisztító szerek kiválasztásának okaira vonatkoztak - mondta el az InfoRádióban a Reader's Digest kutatásvezetője.

A válaszokból kiderült, hogy a legnagyobb hatást a szakemberek gyakorolják ránk. Majdnem ilyen befolyásuk van az intézményeknek, például a minősítőknek vagy a fogyasztóvédőknek - közölte Monhalt István.

A harmadik helyen a személyes kapcsolataink állnak: a barátok, a szomszédok és a munkatársak.

A kutatásvezetőtől azt is megtudtuk, hogy a magyarok a legmegbízhatóbb személyiségnek Göncz Árpád volt köztársasági elnököt tartják. Ezt a címet Oroszországban Putyin elnök nyerte el.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást