Az MSZP és a bulvársajtó kapcsolata

Infostart
2006. április 10. 20:19
Fűrész Gábor politikai kommunikációs szakértő szerint a sajtóorgánumok egyre inkább állást foglalnak egy-egy politikai oldal mellett. A szakember szerint a bulvársajtónak jóval nagyobb szerepe volt a mostani kampányidőszakban, mint korábban.

A médiumokat egyre inkább a bulvárosodás jellemzi, valamint az, hogy valamelyik politikai oldal felé húznak.

A kommunikációs szakértő szerint a bulvársajtónak legalább akkora szerepe volt a választási kampány során, mint a mértékadó lapoknak.

Fűrész Gábor szerint a pártosodó sajtónak az olvasóközönsége is differenciálódik.

A szakértő úgy látta: míg az MSZP inkább a bulvársajtót használta a kampány során, addig a Fidesz a klasszikus marketingeszközökkel élt.

Az InfoRádió által megkérdezett esztéta szerint a politikai elit azt hiszi, uralja a médiát, pedig a média már régen önálló.

György Péter azt mondta, a kampányidőszakban a sajtó nem játszott nagyobb szerepet, mint négy éve. A szakértő hozzátette, az Orbán-Gyurcsány vitában mindkét fél sokat ártott magának.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Fûrész Gábor
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást
György Péter
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást