Választási plakáthumor: Bruce Willis és a ledarált kutya

Infostart
2006. március 30. 19:54
Az InfoRádió által megkérdezett kommunikációs szakértő szerint elképzelhető, hogy professzionális szervezetek tudatosan készítik azokat a kampányplakát-montázsokat, amelyek hetek óta terjednek az interneten.

Németh Erzsébet elmondta: ő úgy véli, hogy ezeket a montázsokat elsősorban nem a saját szórakoztatására állítják elő az emberek, hanem ez a kampány része.

A professzionális előállítók azért készítik el ezeket, hogy a másik oldal hirdetéseit kifigurázzák vagy megszégyenítsék, és ezzel a saját sikerükhöz járuljanak hozzá - hangsúlyozta a kommunikációs szakértő.

Németh Erzsébet szerinte ezek az átalakított plakátok nem hiteltelenítik az eredetieket, mert utóbbiak nagyon sok emberhez eljutnak, előbbiek viszont csak egy viszonylag szűk csoportot érnek el az interneten keresztül.

Maguk a pártok sokszor nem jól nyúlnak a humor eszközéhez, nagyon sokszor egyszerűen nem lehet a kampánystábok által kreált vicceken nevetni - tette hozzá a szakértő.

A kis pártokról Németh Erzsébet azt mondta: az SZDSZ imázsához hozzátartoznak a humoros megmozdulások, de az MDF konzervatív arculatába nem igazán illeszkednek jól.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Németh Erzsébet a plakátokról
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást