A nők beismerik, hogy túl sokat költenek

Infostart
2006. március 7. 16:44
A magyar nők többségének örömet jelent a vásárlás. A Gfk Hungária Piackutató legfrissebb felméréséből az is kiderül, hogy a férfiak inkább a jelenre koncentrálnak, míg a nők a jövőre.

A Gfk Hungária Piackutató igazgatója az InfoRádióban azt mondta: a felnőtt lakosságra általában jellemző, hogy biztonságra, nyugalomra törekednek. A férfiak azonban jobban figyelnek a karrierjükre. A megkérdezett nők 85 százaléka viszont azt mondta: számára fontosabb a családja, mint saját maga.

A kutatók azt is megállapították, hogy a nők lényegesen több időt töltenek vásárlással, mint a férfiak, igaz ennek része a családi bevásárlás is. A férfiak viszont egy-egy alkalommal több pénzt hagynak a boltokban. Számukra a minőség sokkal fontosabb, mint a mennyiség; a nők véleménye megoszlik erről - mondta Kozák Ákos.

Bár minden második nőnek szórakoztató, sőt öröm a vásárlás, kétharmaduk mégis úgy gondolja: vissza kellene fognia magát, mert túl sokat költ.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást