Nem akar mobilszolgáltatót váltani?

Infostart
2006. február 28. 06:51
Sikeres a Tantusz portál a Nemzeti Hírközlési Hatóság elnöke szerint. Pataki Dániel az InfoRádió Aréna című műsorában azt mondta: több mint egy millióan látogatták meg a hatóság weboldalát, ahol az érdeklődők kiválaszthatják, hogy melyik mobilszolgáltató melyik ajánlatával járnak a legjobban a telefonálási szokásaik alapján.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság elnöke szerint eddig viszonylag kevesen éltek a váltás lehetőségével, aminek egyik oka az, hogy a szolgáltatók még mindig megnehezítik a számhordozást. Ez ellen a hatóság igyekszik fellépni - hangsúlyozta Pataki Dániel.

A másik ok, amire a hatóság elnökének bevallása szerint maguk sem gondoltak kezdetben, az az, hogy már a számhordozás lehetősége is arra kényszerítette a szolgáltatókat, hogy kedvezőbbé tegyék tarifáikat.

A szolgáltatók eddig biztonságban érezték magukat bizonyos felhasználói szegmensek tekintetében, például az orvosok, ügyvédek esetében, akiknek nagyon fontos, hogy ugyanaz maradjon a számuk, tehát nem igazán törődtek azzal, nekik mit nyújtanak. Most azonban tenniük kellett azért, hogy megtartsák őket - mondta Pataki Dániel.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság elnöke szerint tavaly csak egy alkalommal szabtak ki nagyobb szankciót, amikor 150 millió forintra büntették az egyik mobilszolgáltatót. Kisebb bírságokat azonban gyakran szabtak ki, és Pataki Dániel szerint a 15-20 milliós büntetések is hatásosnak bizonyultak.

A hatóság elnöke szerint az elmúlt 2 év valójában arról szólt, hogy megmutassák: igenis be fogják tartatni határozataikat a cégekkel.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
A Nemzeti Hírközlési Hatóság elnöke a tarifákról
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást
Pataki Dániel a büntetésekrõl
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást