"Dumakalkulátort" állított fel a Fidesz

Infostart
2005. december 2. 20:29
A nagyobbik ellenzéki párt Dumakalkulátor néven óriásplakátot állított fel Budapesten. A BAH-csomópontnál nyomon követhető a kormányzati marketingre fordított összeg növekedése.

Gyurcsány Ferenc kormánya egy év alatt 5,3 milliárd forintot költött el kommunikációra, önmaga reklámozására - mondta el az InfoRádiónak Szijjártó Péter, a Fidesz országgyűlési képviselője.

A politikus közölte: a költségvetés adataira támaszkodva számoltak. Szíjjártó Péter hozzátette: a Dumakalkulátort úgy helyezték el, hogy ne jusson az államadósság-kalkulátor sorsára, azt ugyanis ellopták.

A kormányszóvivő szerint a kormány a Fidesz-politikus által említett összegnél jóval kevesebbet költött kommunikációra.

Batiz András közölte: 2005-ben kevesebb mint 2 milliárd forintot fordítottak marketingre. Hozzátette: az Orbán-kormány 2001-ben 6 milliárd forintot költött kommunikációs feladatokra.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Szijjártó Péter a Dumakalkulátorról
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást