A nagyobbik ellenzéki párt Dumakalkulátor néven óriásplakátot állított fel Budapesten. A BAH-csomópontnál nyomon követhető a kormányzati marketingre fordított összeg növekedése.
Gyurcsány Ferenc kormánya egy év alatt 5,3 milliárd forintot költött el kommunikációra, önmaga reklámozására - mondta el az InfoRádiónak Szijjártó Péter, a Fidesz országgyűlési képviselője.
A politikus közölte: a költségvetés adataira támaszkodva számoltak. Szíjjártó Péter hozzátette: a Dumakalkulátort úgy helyezték el, hogy ne jusson az államadósság-kalkulátor sorsára, azt ugyanis ellopták.
A kormányszóvivő szerint a kormány a Fidesz-politikus által említett összegnél jóval kevesebbet költött kommunikációra.
Batiz András közölte: 2005-ben kevesebb mint 2 milliárd forintot fordítottak marketingre. Hozzátette: az Orbán-kormány 2001-ben 6 milliárd forintot költött kommunikációs feladatokra.
KAPCSOLÓDÓ HANG:
Szijjártó Péter a Dumakalkulátorról
Hanganyag