eur:
394.08
usd:
368.38
bux:
66376.55
2024. április 25. csütörtök Márk

Ha zavarják a hirdetések a YouTube-on, itt a megoldás

A Google a hétvégén jelentette be, hogy egy olyan hirdetési formát vonnak vissza a YouTube-ról, mely már rég a felhasználói panaszok kereszttüzében áll: a vállalatnál elhatározták, hogy a 30 másodperces, átugorhatatlan reklámokat 2018-tól nem támogatják tovább.

A Google szóvivője közölte, hogy inkább olyan hirdetési formákra koncentrálnak, melyek a felhasználókat nem dühítik fel túlságosan, ugyanakkor kiszolgálják a hirdetőket is – megjegyzendő, hogy azok a 30 másodpercnél rövidebb hirdetések, melyek most átugorhatatlanok, továbbra is azok maradnak - írja az ITcafé.

A YouTube tavaly áprilisban kezdte meg hirdetési rendszerének átalakítását, amikor bevezették a hat másodperces, átugorhatatlan, úgynevezett „bumper ad” reklámokat, és azóta is folyik a munka, például a TureView hirdetési forma promóciója.

A hirdetők nem különösebben boldogok a változtatás miatt, de a YouTube több vezetője is elismerte, hogy

felhasználói nyomásra kénytelenek változtatni,

ha nem akarják elveszíteni a nézőket, mert a Facebook a közelmúltban hallatlan forrásokat csoportosított át erre a szegmensre, hogy itt is megszerezzék az első helyet.

Címlapról ajánljuk
Az Egyesült Államok lépett a TikTokkal szemben, ketyeg az óra a kínai vállalatnak

Az Egyesült Államok lépett a TikTokkal szemben, ketyeg az óra a kínai vállalatnak

A platform jelenleg a legnépszerűbb a fiatalok körében, és amellett, hogy rengeteg időt töltenek el rajta, a megjelenő tartalmak jelentős befolyással vannak a felhasználókra politikailag is. A meghozott törvény arra kényszeríti a kínai vállalatot, hogy amerikai kézbe adja tengerentúli leányvállalatát, ám az államvezetés úgy is dönthet, hogy titkos technológiává nyilvánítja az algoritmust, így viszont 170 millió felhasználó maradhat hoppon.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.25. csütörtök, 18:00
Bóka János
európai uniós ügyekért felelős miniszter
Alig mozdult az amerikai részvénypiac

Alig mozdult az amerikai részvénypiac

Reggel az ázsiai tőzsdéken kedvező hangulatban telt a kereskedés, ezt követően azonban Európában és Amerikában is elfogyott a lendület délutánra a tőzsdéken. Az üzemanyagárakról szóló bejelentést követően is erős a Mol, az olajcég árfolyama  2 százalékos pluszban zárt. Amerikában kis mértékű, vegyes irányú elmozdulás volt látható. Hasonló témákkal is foglalkozunk a május 16-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Regisztráció és jelentkezés itt.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. április 24. 21:49
×
×
×
×