eur:
393.46
usd:
367.9
bux:
65939.26
2024. április 23. kedd Béla

Új logóval támad a bormarketing

A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet adó új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.

A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása.

Az új kézikönyv innen tölthető le.

A vezérigazgatóság A magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi elemeket használja külföldön és belföldön egyaránt. A cél az, hogy a "Magyar bor" illetve a "Wines of Hungary" vizuális azonosító jegyeit minden kommunikációs rendszerben bevezessék és megismertessék.

A mellékletek közt megtalálható a teljes arculati kézikönyv, illetve néhány arculati elem letölthető verziója. Az arculati elemeket a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítja.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.23. kedd, 18:00
Sz. Bíró Zoltán
történész, Oroszország-szakértő
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×