A felére nem csökkenhet az autópálya-építés költsége adott műszaki paraméterek mellett - mutatott rá.
A Vegyépszer Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint az igaz, hogy az újabb szakaszokon csökkentették a lehajtók, az alul- és felüljárók számát, ami valóban rendkívül komoly tétel az autópálya-építés költségei között. Az árak mégsem ezért csökkentek meredeken.
Olyan felfokozott versenyhelyzet alakult ki az egy ideig utolsónak tűnő magyarországi autópálya-építéseknél, amely minden versenyzőt arra késztetett, hogy már néha a racionalitást is félretéve nyerje meg a pályázatot - hangsúlyozta Tímár Gyula.
Előre menekülnek a cégek - tette hozzá. Az elnök-vezérigazgató példaként saját cégét említette, amely úgy ítélte meg: nagyobb kár éri a vállalatot, ha most nem vesz részt az autópálya-építésben, mintha önköltségi, vagy esetleg önköltség alatti áron vállalja a munkát.
Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál