eur:
393.67
usd:
364.6
bux:
0
2024. március 29. péntek Auguszta

Már növekszik a gigadugó az M1-esen

Az autópályán Hegyeshalom felé, az 50-es km-nél ma is aszfaltozás zajlik, amely a külső és a leálló sáv lezárásával jár.

A torlódás rövid idő alatt csaknem 4 km-esre nőtt - írta kedd reggel nyolckor az Útinform.

Délután egy órakor már a hétfőről "ismert" 10 kilométeres dugóval szembesültek az arra járók.

Aki teheti, a 39-es km-nél, Bicskénél, vagy Óbaroknál a pihenőhelynél tudja elhagyni a pályát az 1-es főút felé és Tatabányánál tud visszatérni. A délelőtt folyamán Bicske és Tatabánya között az 1-es főúton lehetett kerülni.

További közlekedési hírek:

  • Mosonmagyaróvárnál a 163-as km-nél tengelysúlymérő berendezést telepítenek a burkolatba. A külső sávot lezárták, a feltorlódott járműoszlop hossza közel 2 km-es.
  • A 4-es főúton, Üllő és Monor között a 32-es km-nél négy személyautó ütközött össze. A fél útpályát lezárták.
  • Aszódon, a Széchenyi úton az 55-ös km-nél egy autó traktorra ütközött össze. Teljes útzár mellett helyszínelnek, a forgalmat elterelik. A 3-as főút felől érkezők Domony felé kerülhetnek!
  • Hegyeshalomnál, az M1-es autópályán és az 1-es főúti határátkelőnél zavartalan a ki- és a belépő forgalom.
Címlapról ajánljuk
A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában

A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában

300 eurónál is többe kerülhet az idei húsvéti bevásárlás Szlovákiában. A Partners piackutató vállalat számításai szerint, 5 százalékkal kénytelenek többet költeni erre az emberek, mint tavaly. Az élelmiszer drágább, a húsvéti díszítés kicsit olcsóbb lett. Egyre több ünnepi asztalon jelenik meg a bárányhús.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.02. kedd, 18:00
Káel Csaba
a MÜPA vezérigazgatója, filmügyi kormánybiztos
Spanyol szupervonat-gyártót vennének magyarok - Miért izgalmas ennyire a Talgo?

Spanyol szupervonat-gyártót vennének magyarok - Miért izgalmas ennyire a Talgo?

Pár hónapja már voltak pletykák, március elején pedig hivatalossá vált, hogy spanyol vonatgyártót venne egy magyar befektetői csoport, több mint 200 milliárd forintért. A hírek szerint a spanyol kormány igyekszik keresztbe tenni a Talgo nevű cég felvásárlásának, és nemrégiben felbukkanhatott egy újabb potenciális vevő is, így korántsem biztos a siker. Összeszedtük, hogy hol tart most a sztori, hogy mit gyárt pontosan a Talgo, és hogy miért kell ennyire a spanyol cég a magyar befektetőknek.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×