Alexa Noémi a szervezetnek a Freedom House-zal és az Eötvös Károly Közpolitikai Intézettel közösen készített legfrissebb felmérése eredményeit ismertette. Elmondta: a legnagyobb összeget, 160 millió forintot az MSZP költötte, főleg még a kampánykezdet előtti politikai hirdetésekre.
A Fidesz 102 millió forinttal áll a második helyen, míg a legkevesebbet, 24 milliót az LMP fordította eddig a kampányra. Alexa Noémi szólt arról is, hogy a kampány végéig a három civil szervezet folyamatosan figyeli és dokumentálja a pártok választással kapcsolatos kiadásait, az eredményeket a www.kepmutatas.hu weboldalon teszik közzé.
A hatályos jogszabály értelmében a pártok képviselőjelöltenként 1 millió forintot költhetnek választási kampánnyal kapcsolatos kiadásokra.
Újfajta táblákat láthatnak a sofőrök az autópályákon, nagyon kell rájuk figyelni