eur:
394.65
usd:
369.44
bux:
65343.37
2024. április 23. kedd Béla
Milliárdos üzlet az év utolsó napjaiban

Milliárdos üzlet az év utolsó napjaiban

A kiskereskedők decemberben könyvelhetik el a legnagyobb forgalmat, nemcsak a karácsony, hanem a mikulás és a szilveszter is nagyot dob a mérlegen.

A hagyományok szerint a bronz, ezüst és az arany hétvégék az év legerősebb költekezési szakaszai, de 2017-ben rettenetesen erős volt a novemberi fekete péntek is, de a webkereskedelem súlya az ajándékozási cikkek körében még nem olyan nagy, hogy felborítsa a hagyományos boltosok mérlegét, így a legtöbb ajándékot azért a régi boltban és decemberben veszik meg a családok - írja a blokkk.com.

A bolti költekezés csúcsa egyértelműen a december. Az élelmiszerboltokban a sorokat a karácsonyi nagybevásárlás eleve alaposan megnyújtja, de dob egyet-egyet a mérlegen a mikulás és a szilveszter is. Az iparcikkek körében az ajándékozás ránt jó nagyot a költekezés szekerén. Az éves KSH statisztikából a csúcsra járatott decemberi költekezés egyértelműen kitűnik. 2016 januárjában 644 milliárd forint, decemberben 1000 milliárd forint volt a pénztárakban hagyott pénz értéke

A legtöbb pénz az élelmiszerboltokban, nagyáruházakban marad a pénztárakban, a decemberi megugrás is tekintélyes, 100 milliárd forint körüli.

Az ajándékok vásárlásáról a bolttípusonkénti összegzésnél többet mond, vajon mennyit költenek a családok a jellemző ajándékozási cikkek körében. Itt a ruházat vezet kimagaslóan, mögötte kozmetikus, elektromos készülék, sport- és játékszer, könyv- és papíráru, informatikai eszköz a sorrend.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.23. kedd, 18:00
Sz. Bíró Zoltán
történész, Oroszország-szakértő
Berobbant a mesterséges intelligencia a vállalatok életébe, mindenki beszáll az AI-versenybe

Berobbant a mesterséges intelligencia a vállalatok életébe, mindenki beszáll az AI-versenybe

Az első számú globális megatrend lett a mesterséges intelligencia boom, ami alapjaiban ír át üzleti modelleket, diszruptálhat iparágakat és felborítja az eddigi játékszabályokat. Egy teljes konferencianapon keresztül azzal foglalkozunk az AI in Business c. rendezvényünkön, milyen változásokat hoz az AI az üzlet számára az egyes szektorokban és területeken. Mellébeszélés helyett üzleti stratégiákat, valós megoldásokat és use case-eket mutatnak be a témát ismerő tanácsadók, IT-beszállítók, és azok a vállalati vezetők, akik már aktívan keresik vagy már meg is találták az AI-ban rejlő üzleti lehetőségeket. A Portfolio AI in Business rendezvényéről ebben a cikkünkben számolunk be.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×